"E baš zato moj učeni velegrađanine, ja ne volim grad! Jer to se njemu ne može dogodit. Meni je draga ova naša mala, smišna, luckasta pozornica, s ovin kletinetom od prisjednika i sa ovin imbećilom od popa i sa ovom mojon išempjanom Bepinom!"
Prijava
x
x
Registracija
x

Forum je nadograđen na najnoviju verziju. U narednih nekoliko dana očekujte greške koje ćemo čim prije otkloniti. Hvala / PRIJAVI KVAR

Plutajuca vs tonuca

Više...
cyberfisher's Avatar 01 Stu 2020 13:35 - 01 Stu 2020 13:46 #1 od cyberfisher
Pozdrav svima!
Potpuni sam pocetnik u panulavanju, pa molim za savjete :)
Koja je razlika izmedu te dvi varalice za vuc panulu?
Dakle,
Zelim za sobom vuc laganu panulu bez otezanja, sistem koji koristim je 60 metara osnove i na kraju varalica bez otezanja.
Lovim iz ruke, i koliko sam shvatio, brzina 3-4 cvora. Imam Rapalu max rap 11 i Dtd maxgavun
Dtd bi trebao bit plutajuci, jel tako?
Sta se desava kad ga vucem, hoce li on skakat po povrsini, a Rapala bit ispod povrsine? Na kojoj ce dubini bit?
Jesam li krivo shvatio sistem?
Zbunjuje me i cinjenica sto planiram uzet Yozuri pins minnowa, ali sam i njega vidia da ima plutajuci i tonuci, pa nisam vise pametan.
Lakse je bilo sa zenom odabrat plocice za kupatilo nego varalice 😂😂😂
Hvala na odgovorima, imat cu jos pitanja :)

Poslano sa mog JSN-L21 koristeći Tapatalk
Zadnja izmjena: 01 Stu 2020 13:46 od cyberfisher.

Molimo prijavite se

• Đivulin
  • Đivulin's Avatar
  • Novi korisnik
  • Novi korisnik
  • Znam ribati, uspjesno i neuspjesno.
Više...
Đivulin's Avatar 01 Stu 2020 14:53 #2 od Đivulin
Replied by Đivulin on topic Plutajuca vs tonuca
Pozdrav,