"E baš zato moj učeni velegrađanine, ja ne volim grad! Jer to se njemu ne može dogodit. Meni je draga ova naša mala, smišna, luckasta pozornica, s ovin kletinetom od prisjednika i sa ovin imbećilom od popa i sa ovom mojon išempjanom Bepinom!"
Prijava
x
x
Registracija
x

Forum je nadograđen na najnoviju verziju. U narednih nekoliko dana očekujte greške koje ćemo čim prije otkloniti. Hvala / PRIJAVI KVAR

Dilema

Više...
No_good's Avatar 23 Svi 2016 09:42 #1 od No_good
Dilema was created by No_good
Dakle ovako.. :)
pošto sam potpuni početnik u pecanju (do sada sam se samo bavio podvodnim ribolovom) bilo mi je glupo zamarati kompletnu ekipu sa svojim pitanjima..
al evo sad kratak opis moje situacije..
prije dva tjedna ostvario sam si dugo sanjani san i kupio brodić Larson 254 Cabrio iz 2001.g. sa Volvo unutarnjim motorom 5.0 V8..
plan i program za ovo ljeto je 4 tjedna krstarenja po Južno Jadranu i za upotpuniti tu cijelu ljetnu idilu želim kupiti jedan komplet za pecanje sa broda.
Moje pitanje je vrlo jednostavno, a to je šta kupiti :-) odnosno vidim da se cijene kreču od 50 do 5000€ za komplet..
Planirao sam dati 400/500€
Molim za savjet i preporuku..
Hvala vam svima!
Pozz
Hvala: Posejdon79

Molimo prijavite se

Više...
Pikabu's Avatar 23 Svi 2016 13:23 #2 od Pikabu
Replied by Pikabu on topic Dilema
Ovo su mi najslađe teme. Najradije bi s tobom u ribolovni dućan pa da trošimo :)

Za 400-500 EUR složiš bez problema solidan komplet, i ostane ti dosta novaca za popratne materijale za zabavu, npr,. sitni pribor (virble, kopče, najlon za predveze), varalice, peškafonda itd.
Npr.:
- rola Okuma Cedros speed jig CJ65
- štap Okuma Cedros speed jig 90-200g

Ovo dvoje je cca 1500 kn. Dodaj upredenicu 0.25 - 0.30. (cijena jako varira, ali otprilike nekoliko stotina kuna).

S ovim kompletom možeš loviti skoro sve što legalno smiješ i imaš šansu uloviti u Jadranu :)