"E baš zato moj učeni velegrađanine, ja ne volim grad! Jer to se njemu ne može dogodit. Meni je draga ova naša mala, smišna, luckasta pozornica, s ovin kletinetom od prisjednika i sa ovin imbećilom od popa i sa ovom mojon išempjanom Bepinom!"
Prijava
x
x
Registracija
x

Pozdrav, Gost
  • Stranica:
  • 1
  • 2

TEMA: Maguro SJ set

Maguro SJ set 02 Lis 2017 09:49 #16061

• praetorian
  • praetorian's Avatar
  • Korisnik
  • Zahvala primljena: 18
Planiram ići u Zagreb krajem ovog mjeseca, te posjetiti Maguro i kupiti opremu za SJ. Totalni sam početnik u ribolovu generalno! :D Do sada sam jiggao i spinnao sa po meni neadekvatnom opremom:

Daiwa Seahunter 3,00m 15-50g
Shimano Exage FD 2500

Razmišljam da kupim mašinicu i štap u ukupnoj vrijednosti do 200 EUR. Vidio sam da na forumu preporučujete Daiwu SW BG 4000 (koja je na maguru trenutno 'out of stock')... Koja je druga opcija ako ne bude te? Ovdje negdje sam pročitao da Daiwina oceano ne dolazi u obzir :D

Što se tiče štapa, htio bih neki univerzalan, da mogu i jiggati i spinnati sa voblerima - površincima i slično. Moji jiggovi variraju težinom od 15g - 35g, kao i vobleri. Jel imate što za preporučiti da ne bih kupio nešto za što ćete mi sutra reći 'kud baš taj da kupiš jbt' :D

LiNK ZA MAŠINICU: www.maguro-pro-shop.com/role/spinning-re...&order=ASC&limit=100

LINK ZA ŠTAP: www.maguro-pro-shop.com/stapovi/jigging?...&order=ASC&limit=100

Možete mi poslati i na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Hvala! :silly:
Da bi se uključili u raspravu potrebno se registrirati

Maguro SJ set 02 Lis 2017 14:15 #16066

• zeusfaber
  • zeusfaber's Avatar
  • Administrator
  • Pozdrav svima!
  • Zahvala primljena: 1453
Mašinicu i štap u ukupnoj vrijednosti do 200€ ili Mašinicu, štap, upredenicu, FC, kopče i jigove do 200€? Vrlo bitno pitanje :cheer: :like:
Slijedeći korisnik(ci) je rekao hvala.: praetorian

Maguro SJ set 02 Lis 2017 14:28 #16069

• oki270