"E baš zato moj učeni velegrađanine, ja ne volim grad! Jer to se njemu ne može dogodit. Meni je draga ova naša mala, smišna, luckasta pozornica, s ovin kletinetom od prisjednika i sa ovin imbećilom od popa i sa ovom mojon išempjanom Bepinom!"
Prijava
x
x
Registracija
x

Forum je nadograđen na najnoviju verziju. U narednih nekoliko dana očekujte greške koje ćemo čim prije otkloniti. Hvala / PRIJAVI KVAR

Okuma G-force spin i Alaris 40

• dasy27
  • dasy27's Avatar Autor teme
  • Novi korisnik
  • Novi korisnik
Više...
dasy27's Avatar 29 Sij 2020 01:20 #1 od dasy27
Potpuni sam početnik i nemam nikakvog znanja. Također nisam u mogućnosti izdvojiti mnogo novca za opremu, a uz to vjerujem da postoje jeftini a solidni proizvodi.
Zanima me ima li itko iskustva sa štapom Okuma g force spin 10-35 (cijena oko 120kn) i mašinicom okuma alaris 40 (cijena oko 200kn). Trebaju mi za spining i za lignju.

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Molimo prijavite se

Više...
Dizajn's Avatar 29 Sij 2020 09:49 #2 od Dizajn
Štap nisam probao ali Okuma radi odlične i jeftine štapove i role tako da će sigurno odraditi posao kako treba. 10-35 je univerzalan, može i za lignje i za spin.
Hvala: Ceco

Molimo prijavite se

Više...
Paragon's Avatar 29 Sij 2020 19:55 #3 od Paragon
Znam tipa koji sa Alarisom 40 vadi strijelke i palamide i kaže da mu ne treba bolje.štap nisam gledao koji mu je.
Manje više Okuma Hexana je kao najbolji početnički štap (ja imam 2.7m i 10-35gr sa mašinicom Okuma Ceymar C-40)

Molimo prijavite se

• Baćo68
  • Baćo68's Avatar
  • Majstor foruma
  • Majstor foruma
  • Nikad nije kasno početi
Više...
Baćo68's Avatar 30 Sij 2020 00:57 #4 od Baćo68
Imam Alaris 40... odlicna masinica za te novce.

Riba(r) ribi grize rep

Molimo prijavite se

• dasy27
  • Novi korisnik
  • Novi korisnik
Više...
dasy27's Avatar 30 Sij 2020 01:50 #5 od dasy27