Subota, 30 Svibanj 2015 18:20 Napisao/la  losos

Ekspedicija "Otočić broj 5"

Ko se vitra boji još?

Isplovljavanje oko 10:00h s Čiova prema otoku broj 5. Neki njemački par me čudno gleda, a ja njih još čudnije jer se kupaju po ovome. Sva oprema nakrcana, kajak napušen...

Polazak

Ovi naši ludi Vakule rekli bura, velim ja ajde super neću morati veslati, samo će me otpuvati do otoka broj 5, kad ono jugo, jugo zapadnjak...

Štucalo im se sigurno, ali ajde malo mišićne mase ne škodi pa upri rođo...

Dolazak

Da bacimo koji selfie. Target acquired!

Selfie

Target engaged! Sretno uplovio u ribičku luku.

Otočić broj 5 - Zaporinovac

Provjera poste, gdje loviti, gdje izvući ribu, gdje spavati, gdje pišati...

Zaporinovac

Raspremanje artiljerije, crvi su najbitniji, odmah friško more, a za ostalo lako.

Oprema

Počinjemo s ovom srdeletinom, tamo stavljam krak od hobe i crve na trećeg.

Srdela

Pošto je otočić broj 5 dosta uzak štapovi mogu u križ tako da gađam i sjevernu i južnu stranu otoka. Mislim da sam prvi put vidio da netko ovako koristi tripod.

Štapovi u križ

I napokon ono za što sam došao, a to je uživanje i sve 4 u zrak.

Uživancija

Grize stalno nešto ali sve neka sitnarija, rekao bih male komarčice a moguće i ušate. Nikako zakačiti, mada sam i po tri udice stavlja, a potezi su jaki tako da sam tu bio pod upitnikom i polako se pita da li znam loviti ribu...

Pa je lipi škarpun, ali palo je i puno malih, ovoga ostavljam za brudet. Pala je i lipa salata. Hobotnica od 2 kila, s jakim štapom i upredenicom izletila je vani ko torpedo!

Škarpun

Kasnije pada noć i pripremam bolognese od 6 m za a volo i igru s fratrima. Grize ali sve mali 10ak deka, kako kojeg uvatim tako vratim nazad.

Tu su i neizostavne špigete od ugora, no ima sam odličan dril na taj štap. Zakačio se ugor od 2.5 kg i jedno, brat bratu, 10 minuta borbe. Uživa sam ko prase malo. Uspio sam ga izvući na 0,20 mm krenu. I njega ostavljam za brudet.

Ugor

Oko 10 uvečer pale dvi komarče na odmet, šta mi je čudno za njih, nisam ih navikao loviti po noći, baš ludo more.

Do 2 ujutro se još igrao s ribama, ali ništa konkretno. Mali fratri, ni s od sarga. Otiša ubit malo oko do zore.

Ponio kući oko 5-6 kila ribe, još toliko sam vratio nazad. Nije loše, ali očekivao sam nešto drugo.

Ulov

Evo jedna jutarnja panoramska. Jutro prekrasno ko iz bajke.

Jutro

Pakiranje i pozdrav s otokom broj 5. Do sljedećeg puta.

Odlazak

Pozdrav

I zato ti more hvala!

Ekspedicija "Otočić broj 5" - Originalna tema na forumu

Pročitano 2421 puta
Molimo vas da se ulogirate kako bi mogli komentirati

Korisnici u ovom razgovoru

2 Komentari | Dodaj svoj
  • E sad pazi ovako...za to nešto drugo šta si očekiva. Ja iam jedan običaj koji me nikad nije iznevjerija ali ga ne koristim često jer jednostavno, nisam u prilici. Radi se o slijedećem. Odabereš poziciju na kojoj namjeravaš lovit otprilike, dva sata prije zalaska sunca, večer, čitavu noć i sat-dva nakon izlaska sunca ujutro. Makar tri dana prije toga, trebaš doć dva puta dnevno na tu poziciju, iskrenit ili razbacat unaokolo sić brume i otić doma. Znači, dođeš popodne oko 7-8 sati, razbacaš sić nekakve brume i ideš doma, ne loviš ništa. Tako isto i ujutro. Tako dva puta dnevno, tri-četiri dana za redom. četvrti ili peti dan u predvečerje spremiš sve potrebno, pored brume, kreneš lagano s bacanjem i kreneš s lovom. Jednostavno, nema greške. Pogreškama tu nema mjesta iz čistog razloga jer si prethodnih par dana naučio, naviknuo ribu da će u određeno vrijeme na određenom mjestu dobit nešto za jest. Ali ovaj put slijedi zajeb jer u toj "hrani" će ovaj put biti i tvoje udice. Pokušaj kad budeš u mogućnosti pa mi javi kako si prošao. I, nastoj da noć bude sa što više mjeseca, a teren na kojem loviš svakako pjeskovit. Ne treba ti zabacivat dalje od 30-40 metara od obale niti loviti dublje od 10-ak metara. Iznenadit ćeš se kad vidiš kakva sve riba dolazi noću na takve pozicije. Još bolje je ako je vanka malo juga, li čak i jače jugo a ti izabereš uvalu u kojoj je zavjetrina. U mojih 54 godine i više od 200-tinjak takvih pohoda, možda je bilo 2-3 pushinga a onda je uzrok bila mjesečeva mijena ili bi netko došao sa mrežama i zajeba stvar. Sretno ti bilo.

Sviđa mi se 0 Kratki URL:

Pomorci
pišite nam

Zadnji komentari

Puno hvala za izcrpljiv odgovor i pomoč...Pokušat ču nabavit neki model od Shimana Bottom ship, pa d...

Lovostaji

• Drozd - Trajno
  • Kavala - 15.5. - 15.7.
  • Rakovica - 1.6. - 30.11.
  • Kirnje - 1.7. - 31.8.
  • Jastog - 10.9. - 15.5.
  • Hlap - 10.9. - 15.5.
  • Tuna - 1.1. - 1.4.
  • Iglun - 1.10. - 30.11. i 1.3. - 31.3.

Saznajte sve informacije o lovostajima i minimalnim veličinama dozvoljenim za lov.