"E baš zato moj učeni velegrađanine, ja ne volim grad! Jer to se njemu ne može dogodit. Meni je draga ova naša mala, smišna, luckasta pozornica, s ovin kletinetom od prisjednika i sa ovin imbećilom od popa i sa ovom mojon išempjanom Bepinom!"
Prijava
x
x
Registracija
x

Forum je nadograđen na najnoviju verziju. U narednih nekoliko dana očekujte greške koje ćemo čim prije otkloniti. Hvala / PRIJAVI KVAR

štap i rola za ribolov orade sa kraja

Više...
livajaostani's Avatar 07 Lip 2021 23:43 #1 od livajaostani
Pozdrav ekipa
dosad sam sa ocem lovio sa broda tako da nisan totalni početnik u ribolovu, ali sam totalni početnik u ribolovu sa obale. Planira sam složit sebi neki set za lov komarče imam par pitanja koja me zanimaju. Svi mi govore da su dvodijelni štapovi bolji od teleskopskih može li neko objasnit po ćemu su to bolji i zašto jer to nerazumin. Gledao sam za uzet ovakav štap skorpion-dnc.hr/stap-sonora-surf-te-420-150gr i ovakvu rolu www.ribolovnipribor.hr/hrvatski/proizvod...aitfeeder-365_15577/

Jeli ovo išta valja? Mislim da je ovo skroz solidno za početnika. Ako neko ima neki štap i rolu za prijedlog do nekih 800 kn. Unaprid hvala

Molimo prijavite se

• Ceco
  • Ceco's Avatar
  • Legenda foruma
  • Legenda foruma
Više...
Ceco's Avatar 08 Lip 2021 04:32 - 08 Lip 2021 04:34 #2 od Ceco
Orada ti je totalno ne zahtijevna riba za loviti.
Po meni bilo kakav set iznad 500kn je bacanje novaca ako ciljano loviš oradu.
Bilo kakav spin štap avolo ili drugim riječima bez otežanja će ti služiti.
A dvodijelni štapovi imaju prednost u pravilu duže trajnosti i lakše gramaže spram teleskopa iste dužine.
Ali to ne čini teleskop štapove lošima.
U Top Fishing su čak imali već cijele setove do 500kn tako da provjeri tamo kakvo je stanje trenutno.
Bilo bi poželjno imati free spool mašinicu ali po mome iskustvu kad se komarča hrani ona guta sve. Bolje se fokusirati na udice bolje kvalitete zbog same komarče koja je "kamen".